söndag 2 juni 2013

Ida Munther



Ja vem är då Ida Munther?
Tänker inte besvara den frågan genom att skriva ett tjugo sidor långt inlägg om vem jag är i detalj. Den här bloggen är till för dig som gillar foton, eller för dig som bara bläddrar förbi texten på vissa bloggar. Här kommer vara 100% foton alla tagna av mig. Detta är för att jag älskar att fotografera och har inget intressant att skriva om oftast. Kan hända att det kommer upp någon bokrecension också eftersom jag läser mycket. Allt ni behöver veta är att jag är en glad , sprallig, ganska onormal tonåring som tycker om en massa saker, bland annat att fotografera och läsa. Resten får ni antagligen se i bloggen i form av bilder. Hoppas att ni ska trivas , ska försöka uppdatera dagligen. Låna gärna bilder men länka hit isåfall. Kramar och ta hand om er.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar